miercuri, 12 decembrie 2012

Copacul din fata casei mele- proiect etwinning



Participanti - 23 elevi ai clasei a II-a B, inv. Grigore Gheorghita

Proiectul eTwinning se deruleaza in parteneriat cu scoli din Grecia si Romania. Elevii din scolile partenere au aceeasi varsta cu elevii participanti din scoala noastra, 7-9 ani.

Scopul: Descriere și o analiză a celor patru anotimpuri în termeni de luni, vreme, schimbări în natură, festivitati.
  Copiii se vor cunoaste intre ei prin prezentarea scolii si a lor, prin fotografii si desene.
Subiecte:      Cross-curricular, Limbi străine, Limbă și literatură
Limbi utilizate: romana, engleza, greaca
Instrumente pentru a fi utilizate:      e-mail-ul, software-ul Altele (Powerpoint, video, imagini și desene), proiect Jurnal, spațiul virtual eTwinning, video conferinta

Obiective le proiectului:

1. Sa cunoasca numele anotimpurilor și lunile respective - in limbile romana si engleza.

2. Clasifica lunile pe anotimpuri

3. Sa conoasca numele culorilor în limba engleză și să le utilizeze pentru a descrie fiecare anotimp 4 sezon. Reamintesc și se referă la condițiile meteorologice fiecare sezon

5. Găsesc, discuta și compara imagini din diferite anotimpuri

6. Citesc traducerea engleză-greco-române a lunilor, așa cum apar în fiecare sezon

6. Creaza un poster pe perete și un "anotimp", în clasă cu elevii - artizanat, colaj "

7. Traduc unele cuvinte - alcatuim un vocabular, în toate cele trei limbi

8. Utilizeaza tehnici de lucru manual și a competențele de calculator

Activitati:  

1.Utilizand un poster de același copac in toate anotimpurile, profesorul introduce denumirea anotimpurilor și a lunilor respective în limba engleză (jocuri de potrivire pe planse, calculator sau cartonașe)

2. Condițiile meteorologice sunt introduse în lecții, folosind cartonașe, jocuri, calendarul naturii. (În pașii 1 și 2, activitățile ar putea fi create folosind instrumente quizlet sau alte instrumente digitale)

 3. Elevii vor colora sau desena, realiza colaje cu elemente relevante pentru fiecare sezon: frunze și umbrele în toamnă, fulgi de zăpadă în timpul iernii, flori și fluturi în primăvara, obiecte de mare în timpul verii. Desenele sunt folosite pentru a decora "copacul anotimpului" pe perete in clasa.

4. In fiecare sezon vom crea  jocuri puzzle, folosind jigsawplanet.com, pe care elevii le pot face cu ajutorul calculatorului, din fotografii realizate in localitatea lor

 4. În ceea ce privește sărbătorile din fiecare anotimp, toamna am desfasurat discutii, jocuri și de a face decoratiuni de Halloween. În timpul iernii, lucrăm cu privire la activitățile de Crăciun și am pregatit colinde, atât în limba engleză și romana, am urmatit realizarile partenerilor nostri. În primăvara avem Carnaval și Paște.

5. Vom folosi povestile universale pe care le vom pentru a desena sau a dramatiza. Exemplu- "Craiasa Zapezii", de H.Chr. Andersen, dar si primite de la copiii din Grecia. Noi le vom trimite povesti in imagini, in fiecare anotimp.

Reazultate asteptate:

In urma proiectului, elevii vor fi capabili să denumească și să discute despre cele patru anotimpuri si lunile corespunzătoare. Vor recunoaste denumirile acestora pe calendare, imagini, in limbile engleza si greaca.  Ei vor fi dobândit o înțelegere a diferențelor vreme de la un anotimp la altul, ca si dintre tari. Ei intelege diferentele culturale prin povești de vacanță și despre sărbătorile traditionale. Ei vor prezenta lucrarile lor, folosind smilebox sau 3D muzeu. Vor intelege asemanarile si deosebirile dintre popoarele europene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu