vineri, 27 ianuarie 2012

STORY-BASED ENGLISH TEACHING- etwinning project




Fondatori: Scoala Gimnaziala "Gh. Magheru" - Scoala Gimnaziala nr 4, ROMÂNIA, 
Talia-Yaşar Bakdur Ortaokulu, TURCIA
Descrierea activitatilor: Să învățăm limba engleză prin intermediul poveștilor populare  sau povestirilor din întreaga lume. Noi ne  putem realiza, de asemenea,  poveștile  pe CD-uri, putem lucra produsele în programul Movie Maker și sa adaugăm puzzle-uri. Hai să ne distrăm cu limba engleză!
Teme: Artă, Cross-curricular, Discipline învăţământ primar, Informatică/TIC, Limbi străine, Limbă şi literatură
Limbi: EN - TR
Vârsta elevilor: 10 - 14
Intrumente utile: e-mail, MP3, alte programe (Powerpoint, video, pictures and drawings) , TwinSpace
Obiective:
1. Invatarea limbii engleze în cadrul literaturii universale, cu puzzle-uri si instrumente audio-vizuale;
2.Cunoasterea a altor culturi prin citirea unor povești diferite care aparțin diferitelor țări.
3. Dezvoltarea gradului de conștientizare a propriei identități în context local, național și european.
 4. Promovarea competențellor  interculturale de comunicare și deschiderea spre alte culturi. 

Turcia și România sunt fondatorii proiectului. In proiect au fost  incluse si  alte țări (Polonia, Cehia, Austria, Franţa) interesate de tema. Elevii vor citi povești și vor face desenele care urmează să fie transformate în puzzle-uri, folosind jigsawplanet, ei vor urmări activitatea vizuală și audio pregătite in programul MovieMaker, voicethread și dvolver. Rezultatele au fost  afișate pe un blog de ​​proiect.
 Elevii vor învăța limba engleză în cadrul operelor literare. Ei vor rezolva puzzle-uri. Acestea vor îmbunătăți competentele de  lectură, intelegere, ascultare, toate acestea conducand la imbunatatirea abilitatilor de comunicare. Proiectul a fost răsplatit cu certificat de calitate naţional şi european ăn Turcia şi Polonia.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu